Wirtualny Szczeciński Jarmark Wielkanocny rozpoczął działalność

Po sukcesie, jakim okazał się wirtualny Jarmark Bożonarodzeniowy, organizator – Żegluga Szczecińska Turystyka i Wydarzenia zdecydował się zorganizować edycję Wielkanocną. Przypomnijmy, zimowa odsłona jarmarku to 125 wystawców, prawie 75 tys. wyświetleń oraz 200 tys. interakcji na stronie. A to wszystko przełożyło się na zadowolenie lokalnych przedsiębiorców i satysfakcję odbiorców. Wiosna, którą czuć już w powietrzu, może zwiastować nam tylko jedno – czas zacząć przygotowywać się do Wielkanocy i puste miejsce po świerkowych stroikach wypełnić wielkanocnymi pisankami, zającami i lukrowanymi barankami.

Od 22 lutego na platformie jarmark.szczecin.eu będzie można znaleźć szczecińskich przedsiębiorców z wielkanocnym asortymentem. Jarmark Wielkanocny Online to kontynuacja zapoczątkowanego rok temu programu Szczeciński Lokalny Solidarny. Analogicznie do edycji zimowej odwiedzający będą poruszać się po wirtualnej mapie z konkretnymi alejkami i domkami. Po kliknięciu w wybrany otrzymamy informacje dotyczące oferty oraz możliwości finalizacji zakupów. Wielkanocne dekoracje, wyborne ciasta czy lukrowe baranki stworzone w Szczecinie będą gościć na naszych świątecznych stołach.
Udział w Jarmarku Wielkanocnym Online jest całkowicie bezpłatny. Przedsiębiorcy, którzy chcieliby dołączyć do naszej bazy i zaprezentować swoją wielkanocną ofertę mogą zgłosić się do nas wysyłając maila na adres info@zstw.szczecin.pl. Warto jednak pamiętać, że platforma jarmark.szczecin.eu nie pośredniczy w zakupach, jest jedynie miejscem prezentującym świąteczny asortyment lokalnych firm.

Wirtualny jarmark potrwa od 22 lutego do 9 kwietnia.

Informacja musi krążyć! Podziel się nią na:

Zostaw komentarz